piątek, 2 kwietnia 2010

Siemka


Dzisiaj zaczynam prowadzić bloga :) znając moje ciekawe życie będę rzadko wpadać.

Zacznę od tego ze moją ogromną pasją jest taniec :) i oczywiście wokal :D na zdjęciu  widać moją grupę taneczną podczas próby. Ogromnie pasjonuje się fotografią, modelingiem i zmierzchem oczywiście ;] :D
Za chwilę idę na dwór z Patrykiem ;) Żeby porozmawiać ;] Omg faceci to tacy egoiści [Oprócz mojego BFF Patryka oczywiście. ;P xD  ] ! Totalny brak uczuć ;/ I  zrozum faceta ;o Porażka normalnie ! Mężczyźni nie powinni wgl istnieć ! ;/  ;P Może za kilka miesięcy będe innego zdania ale jak narazie się tej tezy trzymam.  ;P No i dzisiaj jako prezent świąteczny dostałam mój cudny zegarek .;d I oczywiście rano zaliczyłam spacer z Józią <33 Nasze rozmowy o facetach. ;] No i to chyba na tyle. ;) Może później coś dopisze ;) 

<33 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz